Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

  • Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.

Teslimat ücreti var mı?

  • Ürünleri sepete ekledikten sonra ödeme kısmına gelindiğinde adresinize göre kargo bedeli belirlenmektedir. Bazı ürünlerimiz kargo dahil fiyatlıdır.

Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

  • Kargolarımız Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.

Siparişim ne zaman gelir?

  • Bazı ürünlerimiz sipariş üzerine üretildiği için 1 haftayı bulabilmekte. Teslimatın süre bilgisi sipariş edilirken müşterilerimize sunulur.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

  • Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

  • Yapılabilir.

Kredi kartıyla ödeme yaparken güvende miyim?

  • Evet tamamen güvendesiniz.
  • Medigoods’ta en yüksek güvenlik sistemi olan yeşil bar uygulaması bulunmaktadır, 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır.
  • Medigoods‘ta alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.
  • Banka kartı ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

İade koşulları nedir? Nasıl İade edebilirim ürünü?

  • Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde “İade etme” başlığı altında teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz.
  • İade edilmek istenen Ürün’le birlikte, ürün faturası, sipariş numaranızı ile iade gerekçenizi de içeren bir dilekçe veya iade formu ile iadenin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
  • Henüz kargoya verilmemiş yahut kişiye özel üretilen ürünlerde üretime başlanmamış ürünler için iptal hakkı kullanılabilir. Bu durumda hiçbir ek ücret ödemeden web sitesi üzerinden iptal gerçekleştirilebilecektir. Aksi halde iade/cayma hakkının kullanılması gerekmektedir.

Ürün iadesine ilişkin koşul ve şartlar ise şu şekilde şekildedir;

  • İadeler mutlak surette ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. (Orijinal kutu/ambalaj, eğer mevcutsa ürünün kendi ambalajıdır.)
  • Satıcı, üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.
  • Ambalajı açılmış/bozulmuş, tahrip edilmiş ya da ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde Firmamızdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
  • Alıcının isteği ile kişiye özel olarak üretilen veya üzerinden değişiklik ya da ilave yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünler iade/cayma hakkı kapsamı dışındadır.
  • İade edeceğiniz ürün kurumsal fatura ile satın alınmışsa yani faturası şirket adına kesilmişse, iade ederken şirketinizin düzenlemiş olduğu fatura ile birlikte gönderilmelidir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.
  • Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürüne ilişkin kargo ücreti; tarafınıza ürün teslimatın yapıldığı, anlaşmalı kargo şirketimiz vasıtasıyla iade yapılması koşuluyla tarafımızca ödenecektir.
  • Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün firmamıza ulaştığı andan itibaren gerekli incelemelerin yapılması üzerine ve iade koşul ve şartlarının da sağlanması halinde on (10) gün içerisinde iade talebiniz onaylanır ve ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamakta olup, firmamızın herhangi bir sorumluluğu yoktur.
  • Havale iadeleri 2 (İki) iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3(Üç) iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir.
  • Taksitli kredi kartı ödemelerinin iadesinde tutarın tamamı kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır). Bu işlem, taksit sayısı kadar ay devam eder.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

  • Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Kargo geldiğinde teslimat adresinde kimse olmazsa ne olacak?

  • Teslimatı gerçekleştirecek kargo firmasının belirtmiş olduğunuz adreste teslimat için kimseye ulaşamazsa kapınıza pusula bırakacaktır. İlgili pusula üzerinde size teslimat yapacak olan kargo şubesinin adres ve telefonları bulabilirsiniz. Kargo şubesi kolinizi 3 gün boyunca bekletecektir. Şayet 3 gün içerisinde de kargonuzu teslim almadığınız ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi tarafımıza geri gönderilecektir. Pusulada belirtilen kargo şubesi ile iletişime geçerek daha ayrıntılı bilgi sahibi olabilirsiniz.

Fatura adresimle teslimat adresi aynı olmak zorunda mı?

  • Hayır. Ödeme sayfasına geldiğinizde farklı bir adrese teslimat istiyorum butonuna basıp istediğiniz herhangi bir adresi girebilirsiniz.

Ürünlerin garantisi var mı?

  • Medigoods’ta satışa sunulan tüm ürünler resmi distribütör, ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Ürünlerin onarım ve değişim işlemleri de garantör firma tarafından yapılır.

Aradığım ürünü sitede nasıl bulabilirim?

  • Medigoods’ta aradığınız ürünü bulmak için aşağıdaki önerilerimizi deneyebilirsiniz.

 

Arama Çubuğu: Ana sayfada en üstteki logomuzun yanında arama çubuğu bulunmaktadır. Arama çubuğuna ‘Ürün, Marka ve Kategori Grubunu’ yazabilirsiniz.

Anahtar Kelimeler: Ürünle ilgili kelimeleri kullanarak aratabilirsiniz. Örneğin bir bakım ürünü arıyorsanız, ‘ozonlu’ gibi ürünün özelliğine yönelik kelimelerle arama yapabilirsiniz.

Teşhir ürün satılıyor mu?

  • Medigoods’ta satışa sunulan hiçbir ürün teşhir ürünü değildir.
  • Platformumuzda yer alan tüm ürünler resmi distribütör, ithalatçı veya imalatçı garantili olup, orijinal paketinde size gönderilir.

Ürünlerin fiyatı değişebilir mi?

  • Ürün fiyatları piyasa, satıcı, döviz, kampanya gibi farklı sebeplerle değişebilmektedir.
  • Piyasa koşulları dahilinde değişim
  • İthalatçı firmalar tarafından belirlen bazı ürün fiyatlarının; fiyat değişikliği ve döviz kuruna göre güncellenmesi
  • Kampanyalı bir üründe sepette ekstra indirim tanımlanması
×

Hello!

Click one of our representatives below to chat on WhatsApp or send us an email to hello@quadlayers.com

×